ny design

Så där ja nu har jag äntligen fixat det lite mer personligt.

4 reaktioner på ”ny design

  1. enkelt och snyggt (jag tycker jag känner igen designen….)
    Hoppas du kommer fortsätta med avataren med hårtofs, den är ganska klatschig.

    //L

  2. Tackar. Tyvärr kostar det pengar att ändra på stilmallarna men med den här designen kan man byta bild högst upp och där med kunde jag göra den mer personlig. Jovisst kommer jag ha kvar min avatar. Den såg bara inte så bra ut på framsidan (den gröna ramen förstörde)

  3. Aha! Jag har undrat var WordPress får in sina pengar.. Så efter den första gratis stilmallen , så kostar det när man ändrar.. Smart! Har du upptäckt andra saker som kostar?

Kommentera

